Väntar..

Hej :)

Helt otroligt..sitter åh väntar på att lillen ska vakna och nu har han snart sovit 1 timme.Jag har till och med fått duscha, fixa håret & sminkat mig utan att han vaknat!kanske berodde de på att han åt jätteduktigt till frukost sen att jag busat med han nästan hela morgonen, man blir ju helt slut själv så inte så konsigt om han va trött.
Så när han vaknat ska vi åka in till stan med Linda :) blir väl en fika åh sen kika i massa affärer, sånt vi bruka göra när ja inte hade Melvin.Och nu har han inge åh säga till om så nu får han bli med oss, men han får väl smaka nån bulle eller va de nu blir :) sen har han sina egna kex.
Fixa barnvakt till fisen me, jag & jonas ska på 30 års fest..crilles kusin som fyller så de ska bli kul sen får vi även se hur hon bor för där har jag aldrig vart inne.
nee får avsluta här för han börjar vakna till där inne nu.





Mamma älskar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

lollo är en kompis som jag träffat via mikaela :P

2009-02-05 @ 16:33:33
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: theresia

Du har blivit utmanad.

lycka till.

kramar theresia



Här är reglerna:



Gå in i mappen Mina bilder (eller den mappen där du har dina bilder)



Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen



Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den



Utmana sex andra personer och länka till dem,

samt tala om för dem att dom är utmanade

2009-02-06 @ 18:46:46
URL: http://filthy.blogg.se/afasi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0