Stolt mamma :)


Hej!

Fortfarande lika glad som igår åh kan inte riktigt fatta att han gick igår, ja menar hur stor är chansen att han börja gå före han kryper.Men tydligen hade ja rätt :D de va som ja trodde.Du är så duktig min pojk!Fick lite sovmorron idag me, vakna halv 9 men han va väl helt slut efter all träning till att kunna gå bättre :P
Snart alla ♥ dag me men vi har bestämt oss för att inte köpa nåt till varandra eftersom vi får ut åh resa och den resan va ju inte gratis.Så för oss får de bli god mat & lite mysgos framför en film med Melvin.
Men får nog avsluta här för han sitter åh trycker på så de är nog dags för ett blöjbyte ;) sen skulle blire frulle åh nog en promenix om ingenting annat sker.


Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fick jag läskigt öga ?:P haha. jo jag vet, men blir det fult så behöver jag ju inte skämmas, för jag har ju gjort till mig :P haha . get it ?;) gud va kul att melle gick själv:) jag längtar tills jag får se det:) kan vi inte fika ngn dag ? :) Puss!

2009-02-12 @ 10:53:20
URL: http://nathloi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0