Segaste morronen hittills

Morgon!

denna morgon har vart gör jobbig, kom ju hem från jobbet kvart över 10 då ja annars brukar ligga i sängen om de inte är helg eller nåt då men iaf orka ju inte lägga mig på en gång jag kom hem så fick ju sätta mig vid datorn en stund för att coola ner mig lite.Gick åh la mig 23.10 åh somna inte förens 23.45 sen vakna ja 2 ggr av att lillen ville ha mat.Vilken natt säger ja åh värre va väl när jonas klocka ringde, uppfatta nog inte va klockan va för ja trodde den va 03.45 men han gick väl upp runt 6 skulle ja tro.J gick upp för att byta Ms blöja sen somna han om på en gång, skönt tänkte ja tills ja vakna för åh gå upp då klockan va 07.10!drog mig tills klockan iaf va kvart i 8 så han låg & snacka en massa, om vad vet ja inte riktigt.Antagligen nåt om gud va seg du är mamma, ja vill gå upp nu :)

Nee dags åh ta lillen, han vill inte sitta i babysittern längre så vi får väl ta en runda i lgh ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

neej han har tage ledigt,, :P

2009-02-16 @ 10:22:42
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0