Nyss hemkommen..

åh helt slut efter ett jobbpass men orkar inte slå mig till ro åh lägga mig.Ligger ändå bara där & funderar över en massa saker, är en sån där grubblare kan man nog säga.
Va hem till min syster idag som fyllde 13 år, helt sjukt att de går så fort.Så där åt vi lite tårta med kaka..mums mums :)
Innan jag börja jobba kom M & L hit åh hälsa på så vi bjöd även på lite fika här med så nu är de nog bäst att ta några långispromenader så de inte lägger sig sådär fint på magen :P Så får väl säga de en gång till, grattis till förlovningen!är jätteglad för eran skull :) så blir de giftemål inom 1 år nu då?Själv bröt ja den trenden :) förlova oss 7 dec 2002 och är fortfarande inte gifta men utöka familjen istället.Så nu har vi världens goaste, sötaste son ihop :D nee nu börjar klockan ticka åh ögonen känns helt grusiga så de är dags att ja lägger mig nu för annars är jag väl döden imorrn.Lillen vill ju inte sova allt för länge sen vaknar har ju om nätterna fortfarande : / men älskar dig för de!




Mamma & Pappas kärlek ♥ du är de bästa som finns!





Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0