Nån mer?

Tänkte höra om de finns nån mer som har erfarenhet av barn som vägrar sova om nätterna?Ja menar de funkar ju nu när ja är ledig på dagarna men man har ju absolut inte alls samma ork som man har när man får sova ut.Detta har ju pågått i 8 mån nu och kändes verkligen efter inatt då jag jobba sen fick gå upp 2 ggr inatt och att han vakna 07.10.Helt slut både i huvudet åh ögonen.Men nu sover han iaf lite middag så vi får väl se hur länge han sover, hittills 30 min :)

Ikväll ska vi hem till crille för att käka tacos, han sa att han även skulle ringa lillis, sanna & sigge så de märks vilka som dyker upp.Så de blir väl ett berg med leksaker så M kan underhålla sig medans man äter, annars får de bli som de vanligtvis blir..att jonas äter först åh jag har M sen när han är klar är de min tur att äta.Men går oftast bra när vi är hemma då han kan sitta i sin stol åh äta men crille har ju bara en liten 2:A utan kök typ så de blir väl att tränga sig runt vardagsrumsbordet ;)
Nu vakna han, 35 min iaf!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Neej han skulle in och göra ärenden,, jag skulle in till arbetsförmedlingen :)

2009-02-16 @ 22:26:52
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag länkar din blogg från min ;)

2009-02-17 @ 19:31:36
URL: http://emmapamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0