Lördag mörra :)


Vakna vid halv 8 idag gör trött efter att lillen vaknat 4 ggr inatt, skulle ju självklart ha mat åh sista gången höll han på att bita av mig bröstet.Damn va ont de gjorde..så sylvassa tänder kan ja säga att han har.Jonas gick upp så fick faktiskt sova 1 timme extra :P sen vid 9 draget kom dom bägge åh tjoa vid sängen, ja tog M så åkte J iväg för att köpa färska frallor :D mums!
Nu sitter jag åh melle helt själva åh lyssnar på musik för pappa J skulle på match i åmotsfors.Åh syster yster ska komma hit sen,kvällens barnvakt för jag & j är bjudna på 30 års kalas och lite dumt åh ha med M när de är så mycke folk så han får va hemma med moster.

Åh längtar så till augusti!vet att de är många månader dit men då åker vår lilla familj till kreta :D har inte bokat biljett än men de blir nog av till veckan :D ska bli så skönt åh få komma iväg.Så de blir melles första utomlandsresa.Ja & j har inte vart utomlands sen 06?va så längesen så ja inte ens är säker på vilket år de va.
Nee om man ska ta åh göra nåt med dagen, typ klä sig åh gå ut & dra lillen i pulkan.Då sitter han så snällt åh tittar :P

Kanske hinner med ett inlägg senare.


Puss å kram



Kommentarer
Postat av: Moonzanna

nä till Carro ska vi inte ler Vi ska till Viktors och Helenas fest. Viktor fyller 30 år...fan jag har sån ångest för dehär med klädkod, hatar att klä ut mig skratt

Några förslag på kläder ?? ;)

2009-02-07 @ 11:48:00
URL: http://moonzanna.blogg.se/
Postat av: Moonzanna

hahah jasså gud va trevligt med halmstad ;)



andersson[email protected]



2009-02-07 @ 12:42:17
URL: http://moonzanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0