Latmasken..

Hej!

Sitter här hemma åh är skittrött och hade ju hoppats att lillen ville sova mer än bara 1 timme för ska ju iväg och jobba sen.Men slutar ju kl 8 så de är rätt lungt åh jag är ledig imorrn :)
Melle ligger på golvet åh protesterar för att jag inte vill hjälpa han upp, han är lat som som inte vill krypa för innerst inne så kan han ju de, han kan ju faktiskt gå :) duktig min pojk!

Veckan har gått fort åh har faktiskt glömt av att gå in här åh skriva nåra rader.Vart så tom i huvudet åh mest beror de väl på att lillen vart lite dum på nätterna :/ Men mamma älskar dig för de ♥

Tog faktiskt mitt första lån igår, kändes faktiskt bra så slipper ja ha skulderna till pappa för bilen jag åh J köpt av han.Sen väntas bara en stor restskatt, är iofs inte säker på att ja får så stor men enligt min beräkning ska ja iaf få 4000:-
Åh de som blir över får bli en buffert när de blir knapert :P Nee tror de är dags för lite lunch snart, min mage börjar kurra åh inte så konstigt eftersom vi gick ju upp rätt så tidigt.









                                                                                                       Gubben i lådan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0