Valborg..


Jaha då va de valborg åh allt :) fint väder är de med, kors i taket!brukar ju alltid vara blåsigt eller regn.Så idag är de riktigt grillväder.
Dagen börja med att jag & melvin åkte till bergvik åh byte hans shorts som va förstora så fick ta en strl mindre..sen gick vi vidare till apoteket för att köpa myggmedel för de blir nog ett faktum ikväll när vi ska ut till segerstadsskogarna ;D sen gick vi  till systemet för ikväll ska minsann jag ta några ölar :D mumma!
Efter allt fläng där åkte vi med glass till pappa jonas firma, han sluta ju ändå kl 12.Ica blev näst då vi va tvunga åh köpa mat för grillningen ikväll, grilltallrik blidde de :P

Melvin & jonas ligger åh vilar nu för att de ska va pigga tills ikväll..man vill ju inte ha en lessen melle med sig när vi ska på kalas åh allt.
Klockan 5 ska jag till frissan me så får se vad de blir för nåt kul idag, hoppas på nått nyare.Åtminstonde kortare lugg eller nåt för nu har jag haft samma frilla i 2 mån :D
Nee får nog börja packa lite så allt är klart så man slipper stressa så sen..åh hitta kläder ja kan ha p åmig kanske är bra me ;)

Ha en bra valborg iaf :D



ska försöka ta lite kort så kommer jag ihåg kommer bilder efter helgen.

Kommentarer
Postat av: Moonzanna

supertack för att ni kom i torsdags, det va otroligt skoj !

2009-05-02 @ 13:28:44
URL: http://moonzanna.blogg.se/
Postat av: Moonzanna

ja jo lite värk hade man allt...fast det va mest träningsvärk lite här och där i kroppen på mig. Man rör sig ju förlite alltså...skandal. Men just nu så har jag så ont i fötterna och svanken efter gårdagens konsert så det är inte klokt skratt Men ska man ha roligt så får man ta sånt ;)



Vilka va det som va ute i lördags da ? Du och Kim el?

2009-05-05 @ 13:25:40
URL: http://moonzanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0