Utedag :)


Idag har jag melvin åh min farmor vart på stan 4 timmar minst, gött åh komma hemifrån lite åh presenter hitta ja till jonas som snart fyller 26 år.Helt otroligt vad tiden går fort, vi blev ihop när han va 19 år på hans student & inte trodde man att man skulle va ihop såhär länge åh ha världens goaste son.Man prata ju om de men inte trodde man att de skulle bli sant :) så lycklig med dig ♥
Vart ute nästan hela dagen så melvin toksomna i bilen påväg hem så tog ut han försiktigt åh la han i sängen åh han somna så gott.Skönt om han kunde sova hela natten, vaknar ju hellre tidigt om jag får sova om natten.Jonas är inte hemma än heller, hade ju tänkt grilla men så blev de inte.
Nån som hade ringt på bilen med så han skulle komma åh kika på fredag, så skönt om den kan försvinna nu så är ändå halva lånet borta :D

Farbrors sambo fick åka in akut för en cysta i underlivet :/ så hoppas operationen går bra nu.Min syster fick åka till doktorn me, svullen hals åh ansikte vad jag förstod.Hoppas de löser sig åh att du blir bra.


Ska göra mig en macka nu men hörs kanske imorrn :) om jag har tiden de vill säga ;) hehe






Ute i farmors trädgård

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0