SM-GULD!


Fan va gött nu är guldet hemma igen :) vet inte om de blir nåt till torget sen, blev så frusen åh vidare varmt ute va de inte sen är de väl smäckat med folk skulle ja tro.De va de iaf på bergvik åh hem kom vi med 3 par skor men 1 par blev jonas.
Så fick bli ett par mörkrosa tygskor och ett par gå skor (nike) jättefina :D

Va iväg åh köpte godis oxå ifall de kommer några påskkärringar..men som vanligt är man väl ute på språng den tiden så allt blir väl liggandes.Imorrn ska vi hem till susanne åh klippa melle för J & H tycker han ser förskräcklig ut medans jag tycker han är jättefin men för åh bli av med deras tjat så ska han klippas.
Lördag kommer bli på skoghall hemma hos ingos dotter medans göbben ska till elmia.Söndag kommer jag ju jobba men gör mig inge för de blir goa pengar ;) Fick föresten tillbaks på skatten vilket jag inte trodde, men 634 kr iaf :)


Nu ska ja fixa lite åh höra med J om vi ska in till stan eller ej.Vore kanske lite skoj om man ändå tar på sig kläder.


Kommentarer
Postat av: moonzanna

hahah jasså ?

ja inte är världen stor inte...



allt väl med er ?

2009-04-14 @ 14:31:18
URL: http://moonzanna.blogg.se/
Postat av: moonzanna

typiskt ;) hihi

jo da förutom att jag är dyngförkyld så är det toppen. Hoppas att det löser sig med säckar da...får fylla ica-kassar så länge ;) hihi

2009-04-14 @ 14:38:47
URL: http://moonzanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0