Min födelsedag :)


lite sent kanske men har inte haft tid att sitta här för lillen har ju varit sjuk igen :/ åh då är han väldigt otålig.Men hade en jättebra födelsedag, fick jättemycke fina grejer men de bästa av allt va nog kläderna & euron.Så nu kanske man kan röja lite i gareroben för mer än hälften är ju förstort som bara hänger åh tar plats oxå.Men inte tagit mig dit än för kommer ju kännas så himla tomt då åh vad ska ja ha på mig då?jag är inte den som unnar mig en massa nu, de är ju melvin som går i förstahand.
Nee får sätta fart lite för om en stund kommer han som ska laga tvättmaskinen så antar att de blir några tvättar idag sen är de såpass dåligt väder ute me.
Tänkte lägga ut bilder på mina smakiga tårtor oxå, fick faktiskt bra betyg av dom flesta :D så då blev jag glad, lyckdes även i år ;)








 Fina va?






Kommentarer
Postat av: moonzanna

åå har du fyllt år ?!?! Grattis i efterskott !

kram

2009-04-08 @ 13:07:49
URL: http://moonzanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0