Torsdag

Hej!

Gud vilket härligt väder de är och jag älskar att va mammaledig.Så mysigt att gå ut och gå me skruttis.Va på bvc i tisdags och gjorde allt de där man brukar kolla.Jag har verkligen en stor liten korv, han vägde 8590 g & va 66,5 cm lång.Åh han blir ju bara 4 månader, imorrn faktiskt :) Va även på begravning i tisdags vilket va mindre kul.Jonas mormor som blev begraven.Melvin va oxå me å de va klart att han inte gilla orgelmusiken för varje gång dom satte igång å spela gallskrek han.Lite pinsamt men han är ju bara en liten bebis så folk förstod väl.
Kom nyss hem från ett litet besök på Jonas jobb.Skulle ha hjälp me att kopiera massa papper som ja ska ge till min advokat.Åh skrutten ligger å sover så gott nu så man får passa på medans man kan koppla av lite för sig själv för han vill ju helst inte sova när mamma inte är me ;)


  Mammas skrutt ♥


Imorrn ska ja besikta mammas bil me för hon hade aldrig gjort de, men ja tycker ju de är på tiden att hon lär sig för de är verkligen inte svårt.Så mamma ska komma hit me lite gott för Melvin blir ju faktiskt 4 månader imorrn.Åh de måste ju firas lite iaf.Sen är ska pappa jonas va hemma imorrn, ska bli skönt.Så om vi hinner får de bli en tur på stan för ja måste hitta nåra kläder att ha på mig på dopet.Bara 2 veckor kvar nu så börjar bli lite tajt om tid plus att ja måste baka en massa tills dess.Men som tur kommer farmor "hem" till värmland så hon får väl hjälpa mig :P

Nee nu ska ja ta å äta lite lunch!

                        


                                    Mamma & Melle leker modell :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHA mamma berättade att du också hatade orgel musik,, nått du fört över till Melle ? ;)

2008-11-02 @ 14:07:56
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0