Gud så usel..

Vet att ja vart dålig på att skriva, men ändå ingen som läser den ändå.Gött att bara skriva så man får tömma tankarna lite.Igår kom faktiskt Tina på besök, de va trevligt för vi har ju inte setts på gör länge.Så vi tog en tripp till konsum, åh då fick man ju passa på å köpa årets första julmust :P fan va gott!På kvällen igår åkte vi hem till mormor där vi åt 3 sorters pajer hon lagat till, hur gott som helst.Sen fick hon hjälpa mig sy in ett par byxor ja kan ha på begravningen.Så nu har ja ett par byxor ja kan ha, får bara se till att dom är nytvättade så dom inte hänger som en påse nötter :P
Kolla även på idol, men vet fakiskt inte vem som åkte.Jag hoppas ju på JOHAN PALM!men alla småtjejer är ju heltokiga i han så han åkte väl inte.
Nee måste väl sätta fart för snart kommer pappa och hämtar mig å Melvin.Åh nu ligger han å sussar i mamma & pappas säng så sött!

Men ska försöka va bättre på att uppdatera mig :P

kramhej!



Kommentarer
Postat av: | T i N A |

ingen som läser sa du? jo jag;) pussel

2008-10-24 @ 00:38:54
URL: http://thaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0