Julstäd

Hej hej!


Igår så va hela familjen till Jonas mamma där vi åt julbord med släkten, riktigt mysigt faktiskt.Men tror banne mig att svärmor la i sömnpiller för alla låg på trekvarten härs åh tvärs :P Åt dock inte så mycke mat då jag är rätt så kräsen när de gäller julmat, lättare och  tex gå ut åh äta sån mat för då finns de ju mer att välja på..annars blir de ju bara potatis, köttbullar, prinskorv åh ägghalvorna.Man får ju nästan skämmas men gillar man inte så :)
Får ta igen detta idag istället för jag, jonas & honken ska äta lite mat här hemma sen se på film eller nåe.Är ju en asrolig film på tv idag som jag vill se men de blir säkert för sent å titta på eftersom honken ska jobba imorrn :D haha!

De va så sött igår då kusin Kevin ville leka med Melvin, han förstod ju inte riktigt att han inte kunde gå själv.Faster Lisa va ute åh gick med Melvin fast hon höll i han och då ville såklart Kevin oxå hålla handen :) så söta.Sluta med att vi fick sätta Melle i gåstolen så han fick jaga runt på Kevin istället.Senare på kvällen så åkte vi hem till peter min "styvpappa" åh melle fick såklart lite dessert där, aprikoskräm med lite grädde..mumma tyckte han :D ska lägga upp bilder på hur han såg ut.Hehe :P









Nee nu ska jag ta åh ge lillfisen lite mat.

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: linda

snygg tröja melle hade på sig ;) hihi!!

puss puss

2008-12-21 @ 22:37:10
URL: http://hubbelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0