ISKALLT!

Hej!

Nu sitter vi här hemma alla 3 åh fryser, kallt som tusan.Jonas & Melvin är förkylda men M har börjat bli bättre medans pappa är genomförkyld & kors i taket att jag har klarat mig :D
Åh nu är julen över så nu väntar vi bara in det nya året, melles första nyår så vi får se vad han tycker om de.Vi vet inte riktigt vad de blir än men de blir iaf nån god mat nånstans.Men julafton var lyckad iaf, vi var först på hammarö & åt julfrukost hos jonas mamma sedan åkte vi vidare till kristinehamn där vi fira julen med hans farmor, pappa, systrar, faster & kusiner.Åh klapparna va bra i år med, fick ju nästan för mycke av älskling men men...en mobil, parfym (cool water) & bodylotion/handcreme/duschcreme set så jag är helnöjd.Melvin fick mest kläder och de behövde han ju verkligen för han har ju blitt så stor, han har ju samma strl som en 1 åring :P
Dagen innan julafton så kände jag att M börjat få en bisse, så får se när nästa börjar ploppa upp.Han blev ju faktiskt 6 mån på julafton så han är stora killen nu.Väntar bara på att han ska börja krya eller gå nu :) han kan iaf sitta själv.

Appropå nåt helt annat så ringde min chef förut åh fråga om jag kunde jobba imorrn så de ska bli gött med lite extra cash ;) hoppas de går bra bara eftersom älskling är dygnförkyld åh man känner sig inte värst pigg när man är de..men de är ju bara från 15-20.00 så de ska nog gå bra.Nee ska gå till soffan och krypa ner under en filt åh va lite social me Jonas som ligger och tittar på tv.


Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

hälsa dina pojkar att de ska krya på sig ;)

2008-12-28 @ 15:45:01
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: Emelie

jaa de kan va sant.. men jag känner mig inte förkyld,,

2008-12-28 @ 15:52:34
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0