Hejhopp!

Nu har jag äntligen lite tid för mig själv, Melvin sover & pappa Jonas är på hockey med jobbet.Så man får ju passa på å skriva lite medans man har tid.
Va på bergvik idag med syster, Melvin va såklart med man han toksomna i vagnen.Imorrn står de julbord på schemat så kommer bli första natten vi lämnar bort skruttis.Han ska sova hos mamma så ska åka hem till henne imorrn åh lämna alla saker som ska bli me.Mindre kul å köra bil i de här vädret, speciellt ute i skogarna där hon bor.Men de ska nog gå bra :D
Tror Jonas sa att vi skulle va på hans företag kl 3 så Peter ska köra oss in så tar vi väl buss eller taxi hem.Har ju lånat kläder av lillsyrran så jag kan bli fin, men är skeptisk för hon pracka på mig klänning å grejer :S Ja menar hur ofta har ja de? haha

Men de kanske är dags å byta stil lite, har ju jeans jämt :)

Tänkte lägga upp lite bilder från göteborg...



                                                










                                                                                           Mina älsklingar! ♥




                                                               




Visst är de fint? ;)


Nee nu ska ja va lite social med honken på msn :P

Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: theresia

du måste ju höra av dig om du är i göteborg förstår du väl! ;)

2009-01-12 @ 14:01:16
URL: http://filthy.blogg.se/afasi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0