Fredag :D

Hej!

Angelique  jag ska försöka uppdatera oftare men Melvin är väldigt mammig åh social så han vill va med överallt :)
Ska iaf till frissan, ska bli skönt för de känns som jag inte vart där på aslänge trots att de bara är 6-7 veckor sen. Så vet inte vad de kan bli för frisyr idag..har ju inte så långt så valet är väl inte allt för många.Men Camilla fixar alltid de där :)
Imorrn ska vi hem till jonas mor & styvfar och äta julmiddag med släkten, jag är ju trots allt snart släkt eftersom vi har Melvin nu.
Så mig slipper ni inte i första taget ;) ´Sa bli gött me lite julmat, inte för att jag äter så mycke men de jag äter är ju gott.Snart jul är de me åh jag har inte köpt alla julklappar än, men får ju bli den 23 då jag får resten av pengarna från f-kassan.Skönt att jag har jonas avklarad iaf ;) för de brukar nästan va svårast å köpa till.
Får snart börja tänka på duschen för kl 12 ska ja klippa mig så då får pappa & melvin ta bilen en sväng å åka runt lite i medans jag klipper mig sen ska vi vidare till barnens hus & hämta ut min vagn som vart inne på lagning för tredje gången.Så är den inte hel nu kan dom skicka den åt ******* Efter de besöket ska vi till ikea där jag ska köpa ramar.


Nee nu ska ja hoppa in i duschen, sen får ja nog ta en dusch på Melle me :P han börjar lukta lite surt efter alla spyor.Verkar iaf som han går med på de för nu ligger han helnöjd på en filt på golvet och fiser :D haha
Mammas sötkorv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0