3 december

Hej!

Vet att ja vart dålig på att skriva men man får inte alls samma tid som man hade förut.Jag kan ju inte släppa allt för jag har ju faktiskt en liten :) Sen har han vart väldigt mammig, han blev sjuk i helgen.Fökyld & snorig, så mamma kom faktiskt förbi med en näsfrida så man får suga ut snoret, låter inte så gött men jag måste ju.Stackarn kan ju knappt andas.
Åh imorrn åker vi på vår första långtur, ska nog gå bra eftersom han älskar att åka bil.Så snart kommer vi farmor :D
Vi ska nämligen åka till göteborg, ska gå på lisebergs julmarknad sen självklart hälsa på farmor me.
Nu vakna lillen så han sov inte länge, 35 min.
Så får väl gå & snosa me han lite så kanske han somnar om igen.

Puss & kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0